A ‘Smart Occupancy’ valós idejű információt ad áruházak vagy több egységből álló üzletláncok vásárlói látogatottságáról! A megoldás segít a változások függvényében rugalmasan szabályozni a belső üzletterek látogatottságát.
A Checkpoint Systems, mint a fogyasztási cikkek ellátási útvonalaira kidolgozott - a gyártótól a vásárlóig - információ-technológiai megoldásokat szolgáltató globális vállalat. A “SmartOccupancy” rendszerével az üzletek látogatottságának valós időben történő ellenőrzésében segíti a kiskereskedőket. A kiskereskedelmi egységek üzemeltetői Magyarországon saját szabályzataik betartásával valamint az aktuális rendeletek figyelembevételével kell biztosítaniuk az üzletekben dolgozók és a vásárlók egészségének és testi épségének megóvását, valamint a védőtávolságot.
A SmartOccupancy segítségével a kiskereskedők valós idejű képet kaphatnak a boltban jelen levő vásárlók számáról, mivel a rendszer pontosan követi a gyalogosan be és kilépőket, és riasztást küld a személyzet számára, ha az üzlet látogatottsága közel van a vásárlótér maximális befogadóképességéhez.
Az üzletvezetők testre szabhatják a küszöbszinteket, különféle zónákat hozhatnak létre külön be és kilépéssel, valamint további tereket / területeket is bevonhatnak az ellenőrzött területek alá.
A SmartOccupancy rendszer könnyen áttekinthető képet nyújt több zónáról, a teljes áruház látogatottságának mérésével együtt. Ennek köszönhetően az alkalmazottak valós időben reagálhatnak a látogatottsági számokra annak érdekében, hogy a biztonságosabb környezet álljon a személyzet és a vásárlók rendelkezésére.
A munkavállalók és a vezetők hálózatra kötött vagy üzletben lévő lokális számítástechnikai eszközön keresztül férhetnek az információkhoz, valós időben reagálhatnak a valós látogatottsági számokra. A képernyőn látható színkódok jelzik, hogy az adott térben tartózkodók számadatai hol állnak a előírás szerint beállított küszöbértékekhez képest. A piros színkód azt jelzi, hogy az üzlet elérte befogadóképességének maximumát, a sárga azt jelzi, hogy majdnem teljesült, a szürke pedig azt jelenti, hogy nincs szükség riasztásra. A rendszer külön riasztást képes küldeni az áruház alkalmazottainak, hogy megfelelően reagálhassanak.
A SmartOccupancy a Checkpoint termékválasztékában a legkifinomúltabb szenzort használja, - a Visiplus 3D-t -, amely csatlakozik a Checkpoint saját HALO felhőalapú szolgáltatásához. A kiskereskedők a portálon keresztül hozzáférhetnek a vidéki és a fővárosi üzletek kihasználtsági jelentéseihez, figyelemmel kísérhetik az üzletek küszöbértékeinek betartását illetve felülvizsgálhatják azok fenntarthatóságát, alkamazkodhatnak a változásokhoz.
Jelenleg az üzletek kihasználtságának ellenőrzése érdekében sok kiskereskedő manuális számlálást végez és külön erőforrást vesz igénybe, hogy a vásárlók számát a kívánt keretek között tudja tartani. A SmartOccupancy valós időben mutatja a látogatottsági szintet és a kereskedőknek nemcsak pénzt, hanem emberi erőforrást és időt takarít meg. A felhasználók a SmartOccupany használatával a tényleges napi feladatokra összpontosíthatnak.
David Pradas, a Checkpoint Systems EMEA értékesítési igazgatója az alábbiak szerint nyilatkozott: „ A globális kiskereskedelmi piac jelenleg számos olyan kihívással néz szembe, amelyeket nem lehetett előjelezni. Mindent tőlünk telhetőt megteszünk annak érdekében, hogy termékeink segítségével ezekben a rendkívüli időkben is a vásárlási élmény továbbá az ezekhez kötődő munkafolyamatok biztonságos könyzetetben legyenek.”
Érdeklődésüket várjuk a CKP Hungary Kft. H-2045 Törökbálint, FSD PARK2 postacímen, telefonon a +36 23 531 220, Fax: +36 23 531 221, Mobil: +36 20 5313224 számokon illetve weboldalunk kapcsolat menüjén keresztül http://ckphungary.hu .
A Checkpoint Systems, Inc.-ról ( www.checkpointsystems.com )
A CCL Industries részlege, a Checkpoint Systems, az egyetlen egymásra épülő rendszereket átfogó RF / RFID megoldásszolgáltató a kiskereskedelemi piacon. Mivel a fogyasztói igények a technológia fejlődés által vezérelve rendkívüli ütemben gyorsulnak, a Checkpoint intelligens megoldásai átláthatóságot és hatékonyságot biztosítnanak a kiskereskedelmi környezetben bármikor helytől és környezettől függetlenül. Egyedülálló termékportfóliója révén, mely magában foglalja a hardver és szoftver megoldásokat, továbbá a címkézőket, címkéket és a mindezeket összekötő felhőalapú megoldásokat, a Checkpoint képes optimalizálni a kiskereskedelmi folyamatokat és azok hatékonyságát a teljes ellátási láncon keresztül. A eladási ponton mért valós időben érzékelt intuitív adatok segítségével magasabb jövedelmezőséget és minőségibb felhasználói élményt érhetünk el. A Checkpoint intelligens kiskereskedelmi megoldásai 50 éves rádiófrekvencia-technológiai tapasztalatra, innovatív lopás- és kármegelőzési megoldásokra, valamint piacvezető szoftvermegoldásokra, RFID jelzőkre és átfogó címkézési eszközökre épülnek, melyek segítségével biztosítják a termékek, nyomon követését és ez által a teljes folyamat valamint az egyes termékek biztonságossá tételét .
Twitter: @CheckpointSys
A CCL Industriesről
A CCL Industries Inc., a világ vezető vállalata a speciális címkézési és csomagolási megoldásokban a globális vállalatok, kisvállalkozások és végfelhasználók számára. Nagyságrendileg 19 000 főt foglalkoztat hat kontinensen 25 országban, 150 telephelyen. A cég központja Toronto/Kanada valamint Framingham/Massachusetts-ben találhatóak. További információ: www.cclind.com .
2020. június 10.