Ebben az évben 11. alkalommal kerül megrendezésre a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban benchmark program és Díjért folyó pályázat (továbbiakban rövidítve KÜD).
A díjat az alapító, Clientfirst Consulting azért hozta létre 2009-ben, hogy üzleti tevékenysége mellett felhívja a figyelmet a Magyarországon működő vállalatok vevőkiszolgálást fejlesztő tevékenységére.
A cél a hazai vevő-kiszolgálási kultúra színvonalának fejlesztése, a programban résztvevő és a díjat elnyerő vállalatok nagyobb publikációs lehetőségének elősegítése, mind a saját vevőik, munkatársaik, mind a szakmai és a szélesebb közvélemény körében.
A programban való részvétel önkéntes, a vevőkiszolgálás mérését követően a legjobbak személyes, telefonos és elektronikus levelezés kategóriákban díjat vehetnek át. A programot létrehozó és a díjat megalapító közgazdász szakemberek a mérési szempontrendszert japán tapasztalataik és amerikai valamint európai szakmai kutatások alapján, figyelembe véve mintegy százezer vevő-kiszolgálási teszt és hasonló nagyságrendű vevőmegkérdezés eredményeit, a hazai viszonyokra adaptálva állították össze. Ez a megközelítés lehetővé teszi, hogy objektív, független szempontrendszer figyelembe vételével össze tudják hasonlítani nemcsak az ágazaton belül működő vállalatok, hanem más ágazatban tevékenykedő társaságok vevő-kiszolgálási színvonalát. Az eredmények egyszerű, hétköznapi vevő-kiszolgálási tesztek értékeléséből és a vevők véleményének integrálásából alakulnak ki, úgy, hogy rámutatnak a lehetséges fejlesztési irányokra is.
Újdonság, hogy a résztvevő vállalat kijelölhet három másik vállalatot, melynek vevő-kiszolgálási teljesítményét összehasonlítják az érintett vállalat saját teljesítményével.
Nevezési díj nincs, de a mérések költségeit a résztvevő vállalatoknak kell finanszírozniuk.
A program ősztől indult és februárban eredményhirdetéssel és egy izgalmas konferenciával zárul. A részvételi díjakból befolyó összeget a program szervezői a projektek lebonyolítására, a díjak előállítására, a záró konferencia megvalósítására fordítják.
További információ: Mózes István +36 20 576 5887 vagy Kricska István +36 209 324 321 ügyvezető partnerek, info@cllientfirs.hu,
Az alábbi linkre kattintva, néhány adat megadását követően a szervezők részletes tájékoztató ajánlatot küldenek:
2019. október 29.