• Országos kereskedelmi szövetség

  • 1034 Budapest,
    Bécsi út 126-128.
  • mobil: +36 20 591 1776 | +36 20 253 4400
    email:
  • telefon: +36 1 212 2107
    facebook

Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban benchmark program és Díj 2019-2020

Ebben az évben 11. alkalommal kerül megrendezésre a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban benchmark program és Díjért folyó pályázat (továbbiakban rövidítve KÜD).

A díjat az alapító, Clientfirst Consulting azért hozta létre 2009-ben, hogy üzleti tevékenysége mellett felhívja a figyelmet a Magyarországon működő vállalatok vevőkiszolgálást fejlesztő tevékenységére.

A cél a hazai vevő-kiszolgálási kultúra  színvonalának fejlesztése, a programban résztvevő és a díjat elnyerő vállalatok nagyobb publikációs lehetőségének elősegítése, mind a saját vevőik, munkatársaik, mind a szakmai és a szélesebb közvélemény körében. 

A programban való részvétel önkéntes, a vevőkiszolgálás  mérését követően a legjobbak személyes, telefonos és elektronikus levelezés kategóriákban díjat vehetnek át. A programot létrehozó és a díjat megalapító  közgazdász szakemberek a mérési szempontrendszert japán  tapasztalataik és amerikai  valamint európai szakmai kutatások alapján, figyelembe véve mintegy százezer vevő-kiszolgálási teszt és hasonló nagyságrendű vevőmegkérdezés eredményeit, a hazai viszonyokra adaptálva állították össze. Ez a megközelítés lehetővé teszi, hogy objektív, független szempontrendszer figyelembe vételével össze tudják hasonlítani nemcsak az ágazaton belül működő vállalatok, hanem más ágazatban tevékenykedő társaságok vevő-kiszolgálási színvonalát. Az eredmények egyszerű, hétköznapi vevő-kiszolgálási tesztek értékeléséből és a vevők véleményének integrálásából alakulnak ki, úgy, hogy rámutatnak a lehetséges fejlesztési irányokra is.

Újdonság, hogy a résztvevő vállalat kijelölhet három másik vállalatot, melynek  vevő-kiszolgálási teljesítményét összehasonlítják az érintett vállalat saját teljesítményével.

Nevezési díj nincs, de a mérések költségeit a résztvevő vállalatoknak kell finanszírozniuk.

A program ősztől indult és februárban eredményhirdetéssel és egy izgalmas konferenciával zárul. A részvételi díjakból  befolyó összeget a program szervezői a projektek lebonyolítására, a díjak előállítására, a záró konferencia megvalósítására fordítják.

 

További információ:  Mózes István +36 20 576 5887 vagy Kricska István +36 209 324 321 ügyvezető partnerek, info@cllientfirs.hu

Az alábbi linkre kattintva, néhány adat megadását követően a szervezők részletes tájékoztató  ajánlatot küldenek:

Tájékoztató ajánlat kérése

2019. október 29.